Quote of the Day..

Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams. - Ashley Smith

Sunday, March 28, 2010

Mama Kat MITC Melaka

Tengahari Jumaat yang lepas, selepas selesai semua urusan submission, mama, Mak Ngah dan Ati gerak ke MITC Melaka untuk sertai event Cybergame Fest 2010 di MITC Melaka yang dijadualkan berlangsung pada 27 Mac 2010.. Event setengah hari yang bermula dari jam 8 pagi hingga 1 tengahari dengan peluang untuk membuka meja betul-betul di hadapan pintu bilik di mana acara berlangsung dan juga slot 1/2 jam perbentangan kepada para guru membolehkan kami memperkenalkan Portal Letzhop (Edutainment and E-Learning Portal for Pre-School and Primary School Students) kepada para pelajar, guru dan ibu bapa yang menghadiri event tersebut.. Sebanyak 27 sekolah dari seluruh Melaka menyertai acara tersebut.. Walaupun mama terima arahan last minit (petang khamis) untuk ke sana, nasib baik mama sempat untuk belek-belek portal lezthop petang dan malam tu sebagai persediaan untuk esok hari.. Berikut antara gambar-gambar yang mama sempat ambil sepanjang acara tersebut..

Suasana di dalam bilik yang menempatkan 80 biji PC untuk kegunaan para pelajar.. 3 orang kongsi 1 PC..



Sekolah yang menang yang akan mewakili negeri Melaka ke acara final di Cyberjaya.. Derang bergambar betul-betul sebelah meja kami..

No comments:

Post a Comment