Quote of the Day..

Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams. - Ashley Smith

Wednesday, April 28, 2010

Pertandingan Gala Fesyen

Sabtu lepas, Persatuan Wanita Dillenia (PERWADI) menganjurkan Pertandingan Gala Fesyen Kanak-kanak.. Adik & kakak setuju untuk masuk, tapi mama tak ada buat persediaan langsung untuk pertandingan tu.. Adik & kakak pakai baju casual biasa dengan tak ada perancangan apa yang nak dibuat di atas pentas.. Kawan-kawan yang lain datang dengan baju yang kreatif & persediaan yang lengkap.. Ada yang berdialog, menari, bersajak & lengkap dengan prop masing-masing.. Kesian adik & kakak, cuma naik pentas dan senyum..

Antara hadiah yang disediakan pihak penganjur.. Semua yang masuk dapat hadiah.. Elok je AJK letak hadiah kat depan, dapat jadi motivasi untuk adik & kakak untuk naik pentas..



Muke adik & kakak yang tension je sebab tengok baju kawan-kawan lain yang hebat-hebat.. Kakak nak cancel niat naik pentas, tapi adik ingatkan kakak, kalau tak naik tak dapat hadiah.. Ayat yang sama masa kakak pujuk adik untuk participate dalam acara ni seminggu sebelum event..



Masa kat rumah, adik & kakak plan untuk naik pentas sama.. Tapi alih-alih kene naik asing-asing sebab kategori yang berlainan.. Ni antara gambar peserta yang turut serta dalam pertandingan tu..



No comments:

Post a Comment