Quote of the Day..

Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams. - Ashley Smith

Tuesday, December 7, 2010

Happy Birthday Besfren

Esok birthday kawan baik mama.. Tak ade ape sangat yang mama buat kecuali sambutan kecil-kecilan & hadiah yang ta seberapa.. Gambar masa upacara potong kek petang tadi.. Saje nak wat surprise, mama order kek barbie doll dari Citarasa Ummi.. Sesuai dengan MMJ yang sentiasa macam kanak-kanak riang..

Sikit catatan mama untuk MMJ, antara orang yang istimewa di hati mama..

(kene klik gambar untuk besarkan)

Happy birthday MMJ!! Lagu Best Friend mama dedicate tuk MMJ.. Terjemahan kat bawah :)

I don't have to worry anymore, cause you will be by my side
When I cry, You always smile at me
I am blessed because you always shine before me
Things that we have missed hastily at time, that's the way it is
Faces that always being looked at
Forever hugging each other
Your smile has helped me endless time, you know
Thank you thank you Best Friend

These plenty happiness that I felt at this moment
All the friends that I have here, you the best present
I am blessed because you always be by our side
Surely things that I have accomplished here, those things too give me strength
Faces that always being looked at
Forever hugging each other
All of your smile has helped me endless time, you know
Thank you thank you Best Friend

Things that we have missed hastily at time, that's the way it is
Faces that always being looked at
Forever hugging each other
Your smile has helped me endless time, you know
Thank you thank you Best Friend

Always.. always.. always.. my Best Friend


2 comments:

  1. thanks so much....
    MMJ sangat2 rasa seronok sbb mama dah buat MMJ rasa special hari ni...tapi MMJ terkilan plak ta dapat amik gambar sama2 mama dgn Tiah tepi kek comel tu....mmg MMJ suka kek tu...sbb deep down ade 'kanak2' dlm hati MMJ..tp MMJ mcm malu2 jek na potong kek tu sbb ramai org len...tp kalau cume kita2 jek...dah tentu MMJ melompat2 sampai ceiling..hihihii
    Mama kena ingat satu benda....kek or without kek pun MMJ tetap syg mama n Tiah..always n forever...
    MMJ ta dapat masuk blog Mama sbb lappy MMJ akan ter'tido' setiap kali buka 'blogspot.com'....ini MMJ guna lappy kakak....tp sound pulak problem..tak dapat dengar lagu bestfrens kiroro tu..huhu..
    lastly...terima kasih..terima kasih...realy appreciate it...luv u!

    ReplyDelete
  2. anyway, happy burfday pada MMJ....

    walaupun i tak kenal u guys, tapi i rasa u guys mmg bestt....

    it's hard to find a friend.....maksud mummy, nak cari kawan yang sanggup susah senang dengan kita kan.....

    stay 2gether guys,.....i wish u luck...

    mama, jemputlah singgah di blog mummy yeh.....

    ReplyDelete