Quote of the Day..

Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams. - Ashley Smith

Thursday, February 11, 2010

Kakak Main Boling

Hujung minggu terakhir sebelum mak lang sekelaurga balik ke sana, kakak berpeluang untuk main boling dengan semua pakcik, makcik dan sepupu-sepupu "besar" yang lain.. Mak anje ambil satu lane khas yang dilengkapi dengan pagar di kedua-dua belah untuk membolehkan pemain-pemain kecil ini bermain tanpa risau bola akan termasuk ke dalam longkang..





Sementara tunggu yang lain selesai main game kedua, adik dan mama join mak ngah dan adik qays main game di tingkat bawah.. Sempat jugak adik test apa rasa dapat main boling..





Sesi bergambar sebelum balik semula ke rumah atuk nenek.. Atok, mak long, alya, aqil dan ayra dah balik selepas game pertama tamat..



Tempat boling ini dekat dengan rumah atuk.. Ayah kata lain kali ayah akan bawak kakak main lagi..

4 comments:

  1. napa tak der gambar kakak baling..tu takat pegang bola jer.

    ReplyDelete
  2. susah ambik gambar baling bola.. sama ada nmpk org baling atau nmpk bola..

    ReplyDelete
  3. Nenek sebenarnya dah suruh pak chak arrange satu lagi bowling tournement kuarga ara. tu yg menyebabkan amir dan arif tak nak balik kemaman. nanti nenek nak suh pak chak book pagi selasa.. masih cutikan? kami balik sini ari senin insya allah. amir dan arif selalu sangat tanya tentang pertandingan ni. nampaknya nenek kena taja kali ini!!!

    ReplyDelete
  4. setuju..! (jawab untuk kakak & ayah) Bayar sendri pon ok..

    ReplyDelete